sestdiena, 2017. gada 1. aprīlis

AR KO SĀKAS BRĪNUMI

..kad jūs pirmo reizi sapratāt, ka jūsu bērni ir pieauguši!?
..mēs saviem vecākiem esot bērni līdz 60 gadiem

Mana Mamma izbaudīja tikai 25 no tiem, mans Tētis 50. Es nezinu, cik man tiks dots priekš katra no maniem bērniem, bet man ir dota milzu laime just, cik viņi ir pieauguši.

Pirmo reizi es to vēl neapzināti redzēju, kad Kristīne, Jānis un Mikus bērnībā kooperējās skaistai dziesmai. Es neatceros, kas tika lūgts un cik atļauts, bet atceros laimi, kas manī ielējās ar katru noti.

Ka viņi spēj būt lielāki par mani, sapratu, kad dāvanā saņēmu skrituļslidas. Jautri konspiratīvas sadarbības rezultātā izripoju no sporta preču veikala balstīta no trim pusēm. Atcerieties to sajūtu, kad vecāku rokās vari – viens divi trīs un pacelties lidojumam, lūk, tieši to es tai brīdī sajutu.

Pastāstīju bērniem par Tēta mirdzošām acīm piramīdu sakarā, un viņi mūs turp aizveda.

Mēs esam pieauguši brīžos, kad dāvinām otram prieku, un esam bērni, kad ļaujamies mums dāvātajam.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru