svētdiena, 2017. gada 2. aprīlis

ROTERDAMA

..ļoti sabalansēta arhitektūra ;D)
krāšņi tilti
katra ēka
katra detaļa
izceļ un pasvītro savdabību
un vēl šeit ir interesanta objektu saskaņotība

..nu protams tirgus 'ar odziņu'
viņiem topā, šķiet, ir avene :D))
 ..tulpītes ar visu vāzi šodien pa': 
 ..vīrs pieskata skotelīti, es grāpīti 
..un cik te whiskādu labumu!!
 
vairākos stāvos
 bet mums mērķis viens - uz piramīdām!!
 ..neliela pastaiga
..mājām lielumlieli logi, pa visu ārsienu un bez aizkariem,
bet cilvēku siluetus neredz, bez mājas rosības, it kā visi zvilnētu klubkrēslos
 ..paņemam dažas 'izolentes'
un alus šeit ir sezonāls - ziemā tumšs, vasarā gaišs
tik beļģis Tripel Karmeliet esot gaišs alus ar tumšu raksturu

..uz Beļģiju mēs rīt, šodien plančiks izpildīts
..tad nu atpūsties!
..pēc kā jūs vērtējat viesnīcu!? ..vairums it kā pēc spilveniem
..es pēc vannas
..starp citu Roterdamā  pirts baļļā var izvizināties pa kanāliem
..mēs gan šo jautrību tikai dzirdējām :D))

..var jau būt, ka citiem tas ir ierasti, bet man bija ļoti patīkami,
ka vanna piepildās ar ūdeni ātrāk kā spēju noģērbties,
ka savu atspulgu redzu no visām pusēm,
ka kosmētikai  pie spoguļa speciāls apgaismojums,
maisiņš netīrai veļai..
..un ļooti labs mehāniskais zīmulis,
ar kuru pierakstīt, ka Olgai Freimut
savu revizora kritiku vajadzētu vairāk vērst pret nevīžīgiem viesnīcu apmeklētājiem,
savukārt viesnīcu personāla darbā biežāk izcelt šādus jaukus sīkumus

..bet pie mums tāpat viss vislabāk!! 
 

..lai gan rīta skats pa viesnīcas loga liek man 
mazliet sašaubīties un izvilkt lielo fotokameru :)
es tomēr palieku patriots :))

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru